Yahoo Mail Mobile Web
Welcome to our Yahoo Mail feedback forum! This is a place for you to help shape the new Yahoo Mail experience. We review the most popular, feasible ideas from this forum to make positive changes to your Yahoo Mail.
Here are some guidelines for using this forum:
- Please search and vote before posting! If your idea (or an idea very similar to yours) has already been posted, please vote for it. Duplicated ideas may be moved.
- This forum is for feedback and ideas only. Unfortunately, we cannot provide support here. For support, please visit our help site?.
- Please do not post personal information (such as email addresses, phone numbers or names) on the forum.
The Yahoo product feedback forum requires a valid Yahoo ID and password. If you do not have a Yahoo ID or the password to your Yahoo ID, please sign-up for a new account.
If you have a valid Yahoo ID and password, follow these steps if you would like to remove your posts, comments, votes, and/or profile from the Yahoo product feedback forum.
319 results found
-
Services Paused
I am not receiving any inbox email since I was not using login my account yogesh_baldha for alt least few months.
Please start my account to receive emails.
48th ranked -
+853 6869129
Why can’t I receive the email?
48th ranked -
Old messages
Put back email adresses which i have responded to.
48th ranked -
angry with disappear mails
我的yahoo mail 的emails 全部不見了。。
48th ranked -
…
Stop trying to enforce feedback. It’s annoying.
48th ranked -
Walid_m94@yahoo.com
انا عاوز مسعده عاوز اعرف الحساب الفيس بوك الخاص بي هذا الياهو اي
48th ranked -
Stop dating addicted
Stop these fu&/;@% dating ads!!
40th ranked -
just put in all the missing settings eg away etc , like we can do on a laptop , for the ipad version
just put in all the missing settings eg away etc , like we can do on a laptop , for the ipad version
48th ranked -
Jdrev42@yahoo.fr
Yahoo!, ça n’est absolument pas fiable, ça n’est absolument pas crédible c’est absolument pas utile dans la mesure où on demande de bloquer des expéditeur et ça ne fonctionne pas. Ça fait deux ans que je demande à bloquer des expéditeur et samedi j’ai encore reçu six spams d’un expéditeur que j’avais bloqué depuis deux ans et que je demande systématiquement à bloquer depuis deux ans. Alors, Yahoo! vous êtes vraiment des nuls. Vous êtes des harceleurs puisque vous participer au harcèlement de ce genre là je ne veux pas jouer foutez. Moi la paix je veux pas rencontrer des…
48th ranked -
Do not delete the emails by your team
Please recover my all emails which has been deleted by Yahoo team. Why this has been done, it is very serious issue of Yahoo.
48th ranked -
Surveillance du compte
Bonjour,
Je suis lucygodbout@yahoo.fr depuis 2002.
J'aimerais que vous m'écrirerez sur la sécurité de votre courriel yahoo.fr...
À surveiller mon courriel en raison du vol d'identité depuis toujours ou presque
Merci de me donner des nouvelles à ce propos48th ranked -
Stop
Stop adds about dirty Ukrainian bi...s
48th ranked -
Auto-filter to folder feature is missing
I was disappointed to find that I can no longer auto filter to a folder. I don't know when this feature was removed I used it many years ago to keep my inbox from being cluttered. I've started trying to organize my inbox again but the auto-filter to folder option is no longer there. Please bring this feature back
48th ranked -
Ads are just one big mess
The ads are just terrible. They have nothing to do with my interests and I would kindly suggest you to revise your marketing strategy. Thanks.
48th ranked -
Block instead of spam or junk
It will not let me block an email address. I want to do more than just put it in junk or spam.
48th ranked -
thaotay985@yahoo.com
0362604905 voanh1121@gmail.com
48th ranked -
Jdrev42@yahoo.fr
Yahoo!, vous êtes trop chiant, vous êtes des emmerdeurs vous ne respecte pas mes demandes. J’ai demandé à bloquer des expéditeurs concernant des jeux d’argent je ne suis pas intéressé. Ça fait trois ans, quatre ans que ça dure depuis quatre ans. Yahoo! fait passer ses messages et continue à m’emmerder vous êtes complice. Yahoo! complice des emmerdeurs et des harceleurs. Alors dites-moi ce qu’il faut faire pour plus t’harceler ou alors est-ce qu’il faut que je sorte Yahoo! de Mail que je pars je passe dans une autre boîte Gmail chez Google ou chez Orange. Expliquez-moi ce qu’il faut…
48th ranked -
Include full website features
I need to use full paid Y!Mail website features like creating disposable email addresses EVEN when using only a mobile phone. Why is this impossible to access without a computer?????
48th ranked -
Yahoo.mail
2-Step Verification code puzzle emoji image or lyric music 🎼
48th ranked -
App to work on android properly
Need a decent email app to work on Android phones please.
Doesn't work very well otherwise.48th ranked
- Don't see your idea?