Beter service en niet alleen telefonisch ook een alternatieve service verlening
Het zou in deze moderne tijd toch mogelijk moeten zijn dat men ook contact kan maken via whapsap en niet alleen telefonisch. Telefonisch niet iedereen spreekt engels. Voorbeeld iemand maakte een account aan met een egyptisch nummer via een simkaart, hij verhuisd naar Nederland 7 jaar geleden en neemt een Nederlands telefoonnr. Al die tijd wordt zijn mail automatisch geopend via firewal en men kan de post inzien. Dan sluit hij de email ingang. Bij het openen weet hij het wachtwoord niet meer, ook zijn egyptisch nr is hij vergeten. Hij kan de vragen niet beantwoorden, welke mail hij vorige week, enkele maanden geleden of vorig jaar heeft geschreven, de inhoud en de tijd van verzending, niemand weet dat meer. Als hij aangeeft dat zijn baas zijn werkrooster stuurt, kan van yahoo zijde worden gevraagd om welke werkgever het gaat, hoe de bedrijfsarts heet en zo. Yahoo kan in de mails kijken en zo controleren of de informatie klopt. Het is vreemd dat de medewerker van Yahoo buiten engels geen andere taal spreekt, nog iemand er bij wil roepen die Nederlands of arabisch spreekt, er worden persoonlijke vragen gesteld en beantwoordt en nog steeds kan men niet geholpen worden. Maar de KPN telefoon maatschappij verdient wel aan de verbinding Nederland USA. Graag een andere manier van klantenservice hulp als ik mijn nr vergeten ben omdat ik al 6 jaar een NL telefoonnr gebruikt en ook het wachtwoord al 6 jaar niet meer gebruikt. Maar nu plotseling weer nodig heb. Hoe vaak moeten wachtwoorden opnieuw gemaakt worden, je **** ze niet altijd nog weten. Je mag ze niet opschrijven. Dat is uit Nederlandse ogen gezien niet klant vriendelijk, wat gaat Yahoo daar aan doen?!

Hi there! We’d love to help! To see what official and safe support options are available for your account visit help.yahoo.com; for regionalized, potentially phone, support please visit: https://dispatcher.yahoo.com/yapemeahelp