Alvorlig
Ole amdal. Min far er psykopat og snakker seg vekk ifra alt alvorlige hann har gjort! Snakk gjerna med hann, ein 100%empartiløs, sympertiløs, avskum av et meneske hann tror hann er! Og har ødlagt mange familier!
Nå har hann flyttet til pillepnene med mange milioner sikkert, har lurt seg bunns med skaaaaaam!
Vis Norge eller andre medmennesker skall noen gang hjelpe, då tenker eg at då må me kvitta oss med virus🤔
Min egen far Ja!
Men og nei!
Hann retningstyrer til hva han vil og betaler sikkert små jenter i det landet han har flyktet til!
Her er min kommando! Sett hann i fengsel i det landet hann er i og har voldtatt på uskyldige og karma skall, skall bite til bake!
Ellers tenker eg eg isje vil hjelpa noen som ikke hjelper sjøl🤔
Hjelp er rett rundt hjørnet av og til og det vett de gode!
Min far som hann var ein gang sto med ei prioritert og lo sønnen sinn meg i fjese så enkelt at eg måtte ligge onna dynp noen PR til!
Min bror tok selvmord dessverre, han blei nåkk ganske psyk av styggheten som betaler seg så god!!!!!
Når dere har fiksa opp eller noe, ver så snill og hold meg opptatert!
Eg sitter med tanker at eg isje er trygg før eg ligger i gravå!
Hack nå skameren såm har klippet skilt eller noe og med vike snuflet og hentet milioner, og bruker det på og voldta og betale for det i oilepinene!!!!!
Er det noe i erstatning, så bryr eg meg ingen ting om det, gi det helst til de prostuterte eller hvem det er, om gjeg har halvsøsken jeg ikke hver om!!!!
Fyll tommel opp her ifra! Hvorfor hjelpe, når hjelp sendes og det ikke blir brykt riktig, tenker ve!
Sett svine i ubetinget fengsel nå!!!!
Og hann er så silivisert i meneske at hann har glemt ut kjerlighet som fins i mang form!
Seie Eg!! !!
Dere får fullmakt, siden jeg ikke har noe og kjule, til og se ijennom alt av minn historie!
Og siden hann har gjort det så får dere låvt til og gå ijennom det og av sønn!
PS
Hva er bruk og miss bruk!
Så bare aldring pek fing feil vei vis du ikke klarer og bli svart.
Mvh Jarle Jensen
Min Mail
jallis18@hotmail.com