need help to recieve email from support@annabogdanova.dk
Her vores korospodance, da jeg pludselig ikke fik nyhedsbrev, noget med IP adresse?
Hej Helle
Mailen er sendt til dig, men det ser ud til, at du enten har lavet en indstilling, eller yahoo selv har besluttet, at markere alle mails fra Anna som spam
Det er sket med de seneste 4 mails vi har sendt dig. Så hvis du ikke selv kan se hvorfor, så må du have fat i supporten hos yahoo, og finde ud af, hvordan du igen får mails fra os.
Vi sender alle mails fra support@annabogdanova.dk
Det er sjovt at du faktisk får mit svar her, da det er sendt fra samme mail, men via et andet system, og dermed fra en anden ip-adresse.
Jeg har lige prøvet at sende mailen med undersøgelsen igen.
Mvh
Merete
On Sun, Sep 21, 2025, at 01:17 PM, Helle Fredriksen hellefredriksen@yahoo.dk wrote:
Hej Merete
Mystisk, næh jeg har ikke fået mailen, har også tjekket spam
Helle
Den søndag den 21. september 2025 kl. 14.52.29 CEST skrev Support hos Anna Bogdanova support@annabogdanova.dk:
Hej Helle
Det var fordi du helt tilbage i marts havde afmeldt dig vores Strong Things infomail liste. Jeg har tilmeldt dig igen. Og du har netop fået mailen.
Mvh
On Sun, Sep 21, 2025, at 12:52 PM, Support hos Anna Bogdanova support@annabogdanova.dk wrote:
Vis oprindelige meddelelse
Helle Fredriksen
Fra:
hellefredriksen@yahoo.dk
Til:
Support hos Anna Bogdanova
man. 22. sep. kl. 11.30
Meget mystisk
Jeg husker ikke at have afmeldt mails fra jer, men det kan jeg sagtens have kommet til ved en fejl, Jeg har stadig ikke fået undersøgelsen, ej heller i spam.
Jeg må have fat i yahoo! tak for besked
MVH Helle